Stavanger dag 0,5.

 
Så dagens händelse: jag flyttade till Stavanger. Skriver här från min minst 160cm säng i vår trevåningslägenhet. Alltså wow. Evelina, Julia och Noel skjutsade mig till Arlanda, hjältar som dem är. 17.00 lyfte planet och 1,5 timme senare var jag hos Arpine och Linn i gaten. Vi tog bussen hem till lägenheten och lagade mat. Nu vet jag inte ens vart jag ska ta vägen för min säng är så stor och min garderob enorm och lägenheten ba VA?! Och har vi terrass? Ja! Åh. Kul att det känns bra. Kommer sova gott. Imorgon ska jag träffa min förmodligen framtida chef 13.00 och sen så. Heja. Godnatt allihopa. Säger liksom inte hejdå utan "tillsvidare". Visar er bilder på lägenheten senare. Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0