Throw it back to you

Hej! Igår jobbade Linn och Arpine till 13-14 någon gång så efter frukost tog jag mig en tur på stan för att se lite vad som finns här. Och wow hörni. Vi har tur med vädret och kanske är det det. Men Stavanger är otroligt fint som ni ser. Vi bor knappt 5 minuters promenad från hamnen, city och den här sjön. Bekvämt att ha allt nära! 
Innan middagen spelade vi spel, och sen åt vi ugnspannkaka. Annars nyhet från igår är att jag börjar min utbildning på flygplatsen på tisdag! Wihu! 

Kommentarer
Postat av: evelina boivie

Det ser så himla fint ut! LÄNGTAR VERKLIGEN tills vi kommer och hälsar på! <3<3<3<3<3

Svar: Jag längtar mer!!!! Sjukt med välkomna är vad ni är. Hjältar! <3
Amanda Notrica

2014-10-18 @ 22:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0