Två veckor

 
HEJHEJ BLOGGEN! 
Idag har jag varit i Stavanger i två veckor. Har jobbat en av de veckorna. jag tycker uniformen är jättefin och proffesionell. Sen har jag klippt av mig en rejäl bit på håret. I och med dessa två så växte jag ca 7 månader *nyss fyllda 23. Grattis*. Njäh, hjälper sådär. Folk tror ändå jag är ung. 
Men i alla fall. Jobbet är helt ok. Ibland är det långa, lite tråkiga hål mellan flygen. Ja just ja, kanske ska berätta att jag jobbar för Aviator som är handling agent åt olika flygsällskap. Så nu checkar jag in passagerare åt bland annat Norweigan, KLM och AirFrance. Tror det blir bättre när jag blivit bäst på det och känner mina kollegor bättre. Då blir det roligare än att bara "vara" på jobbet om ni förstår mig? Klart ni gör. Alla vill ju trivas på sin arbetsplats och få kompisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0