Har du sett herr Nilsson?

Det verkar bli en återkommande grej det här med massuppdatering. Men sen kulturdagen/natten har mitt liv sett ut något sånt här.

Hängt på stan med min favoritfamilj. Snyggaste mamman och sötaste ungen!
 
Matte fyllde 22, så det firade vi med hemmafest, discolampor, rökmaskin och korvätartävling.


Evelina och jag har varit ut i skogen och inte hittat en enda svamp.


Ätit lunch med min framtida roomie.


Träffade Sebastian en timme i Uppsala. Minns ni han jag berättade om på alla hjärtans dag? Ni vet bästa dejten? Ah, men han kom i alla fall till Uppsala för att säga hej. Så det var jättekul att träffa någon som jag inte sett på typ ett år. Och framförallt någon från Turkiet. Liksom plötsligt var han i min värld och inte i vår gemensamma. Det var kul.

1. Kolla mina ögon? 2. VILKA ÄR NI PÅ BILDEN?!


Idag var vi på dop för lilla Elsie. Elsie är min äldsta styvbror Johannes dotter. Titta liten och gullig va?


Är helt såld på nya Partyland i Gränby. Där kan man köpa heliumballonger. Så det gjorde vi!
 
Annars i livet försöker jag hitta ett jobb och organisera mina prylar inför flytten till Stavanger. Liksom nu när man ska ha ett liv där vill jag ha med mig mer än EN tavla som jag tog med till Turkiet. Vill ju ändå ha det lite personligt. Men vad tar man med sig? Rensat bort 2/3 av alla mina kläder. Två lådor pyssel och tre tavlor. Det är det enda som är givet.
 
Med kärlek,
yours truly.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0