framtiden

Hej!
Någon gång i förra veckan så mötte jag upp Chris och Emma för Cava, öl och en bucket av friterat. Det var mysigt!

Sen dess har jag blivit med dator. Så kul! Och anledningen till detta är för att jag har sökt in till universitetet i höst och är hoppfull om att kunna komma in. Och då behöver jag ju en dator som hjälper mig att plugga och skriva uppsatser. Dress for success som man säger.
Samtidigt söker jag nya jobb för sommaren och extrapass i höst. Håll tummarna för mig. Det är mycket nu.
 
Idag tog jag och Axel bussen till Boländerna för att köpa på oss trall till balkongen och lite frön och odlingsprylar för att pimpa utomhus-livet. Kul!
 
Trevlig söndag till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0