ÅR 2015

"Nytt år, nya möjligheter" livets klyscha. År 2015 var ett bra år. Här kommer lite bilder av året som tog mig till Förenta Arab Emiraten, Oman och Barcelona, landade mig ett jobb där jag gör världens konstigaste och utvecklande grejer, jag blev kär i Axel, jag köpte en lägenhet som har renoverats till allt jag vill ha det, min pappa kom för andra gången på 12 år till Sverige, var ute i skogen hur firade jul med allas bästisar och ja. Vad ska man klaga på mer än att jag är fattig och tycker synd om mig själv på grund av det. 
 

Moské i Abu Dahbi


Firade Ingemar 60år på färja runt Arab Emiraten




Firade Julias 23år dag i Stockholm med restaurang och hotell
 

Bara en snygg bild från lägenheten i Salabacke
 

Valborg 2015


Vi grillade på ett berg en kväll i april
 

Axels bästisar och jag på Koh Phangang


Let's dance finalen med mamma och bästisar


Firade Axels födelsedag på Flippin´ burgers och Svenskt snus


Fick nycklarna till min nya fina underbara lägenhet i Svartbäcken


Midsommar i Grets sommarstuga och bästa lekarna

Bilade söderut med denna pingla

Min älskade pappa på besök
 
Varit ute i skogen massor
 
Nattspelar lasergame
 

Kundfesten på jobbet. Så ballt


Renoverat lägenheten


Åkt till Barcelona med kontoret


Sett världens gulligaste katteunge


Cloud Nines julgran 2015


Julfest med bästisar


Familjen lagom ansträngda

Världens bästa julklapp från Axel. Älskar den nästan mer än livet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vita ankelsockor gör en illamående.. man har svarta strumpor!

Svar: Håller med. Usch, jag har själv spytt otaliga gånger på grund av mina livsbeslut!
Amanda Notrica

2016-01-23 @ 11:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0