När han var borta

 
Förra veckan såg det bland annat ut såhär. Ett besök med take-out thai från familjen, Lisa fick hemlagat och tjejerna kom förbi på helgen som ledde oss till Birger för första gången på tusen år. 
 
Axel, mr Love, har varit i Thailand i två veckor och lämnat mig ensam och övergiven. Men jag har ändå haft det riktigt bra! Haft massa sällis, lagat massa god mat, hållt lägenheten städad och fräsch. Bra bonus. Trots det slår såklart inget att han äntligen är hemma. Mötte honom på Arlanda i måndags med 8 lappar i hand, såg hans lilla ansikte och började gråta. Så bara stod vi där och kramades för första gången på 14 nätter och det var som att tid och rum bara försvann. 
 
Detta betyder dock inte att jag ska sluta hänga med folk på vardagar och tycka att jag är trött. Vilket jag är och har varit. Men dessa veckor har tryckt mig ur bubblan och insett att man kommer visst upp på morgonen. Riktigt bra känsla! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0