THURSYAY

 
Har haft en obeskrivlig fredagskänsla ända sen igår (wow, such länge). Don't know why, but I gatz that feeling. Kan hänga ihop med att min största arbetsuppgift just nu är att planera företagets sommarfest. Såklart fick jag in det fantastiska Tivoli-temat även här. Och det kommer bli så episkt och jag är så glad för dessa erfarenheter och att få visa vad jag är kapabel till. Fan vad bra jag är. 
 
Fredagskänslan kan också hänga ihop med att jag har 9,5 arbetsdag kvar på Cloud Nine + en dag som bara innebär shopping och pyssel till festen innan jag slutar och får semester tills jag börjar jobba på Cubus i Boland City! Pepp!
 
Känslan kan också hänga ihop med att jag lyssnar på spellistan från Valborg. Och att tjejerna kommer över på lördag och grillar. Och att jag är ledig på måndag. Och att jag ska städa ur förråd och garderober i helgen. Alltså jag längtar så mycket!
 
Okej, så ThursYAY på er allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0