Tivolitema

Årets sommarfest gick i tivolitema, som ju är ett fantastiskt tema. Se bara hur fint och bra allt blev. Är så nöjd med min insats och allt slit och all tid som jag lagt ner. Katharina har hela tiden peppat och uppmuntrat medan jag trodde jag skulle gå sönder. Men resultatet blev ju rätt fantastiskt ändå? Eller vad tycker ni? 
Om någon vill ha hjälp att anordna en fest eller ett kalas i alla dess former är ni välkomna att kontakta mig så hjälper jag mer än gärna till. 
 
Over, out and enjoy! 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej!
Vi planerar fest med tivolitema, därför hittade jag din sida. Åh, om vi kunde få tips av ett proffs! Jag förstår att du inte bloggat på flera år, men du får jättegärna höra av dig om du har lust att dela med dig av idéer och svara på frågor kring att skapa en tivolifest att minnas.

Med vänlig hälsning,
Jennie

2022-02-03 @ 09:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0